Λίστα Ολοκληρωμένων Πτυχιακών

Μπορείτε να περιηγηθείτε σε όλες τις πτυχιακές εργασίες των φοιτητών του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης που υποβλήθηκαν και σε ηλεκτρονική μορφή.

 

ΗΜΕΡ/ΜΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ

ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ 

ΕΝΤΥΠΑ

5/9/2007

Ενναλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οινοτουρισμού: Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

Παππάς Νικόλαος

Παπαθανασίου Μαρία

 Περιγραφή

1/3/2008

Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επέπεδο B2C: Η περίπτωση της Multirama.

Περακάκης Μάνος

Σουπιάδου Αλεξάνδρα

 Περιγραφή

5/9/2008

Τo franchising στην Ελλάδα.

Λυδάκη Κατερίνα

Ραπτοπούλου Γεωργία

 Περιγραφή

16/9/2008

Τουριστική διαφήμιση και προωθηση της Ελλάδας στις ξένες αγορές.

Παππάς Νικόλαος

Καραμολέγκου Σοφία - Μικαέλα

 Περιγραφή

1/10/2008

Προώθηση και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης toyota auris

Αντωνάκη Μαρία

Πλέστη Φιλιώ

 Περιγραφή

6/10/2008

Ιστορική Εξέλιξη του Management & Προοπτικές στο Σύγχρονο Περιβάλλον. Η ανάπτυξη της Διοικητικής Επιστήμης στον κλάδο των Υπηρεσιών Υγείας: Η περίπτωση του Νοσοκομείου Σερρών

Στιβακτάκης Αναστάσιος

Κατωτικίδη Γεωργία

Περιγραφή

31/10/2008

Μελέτη, σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών διαδραστικών εφαρμογών διαδικτυακής πύλης.

Ζαχαρόπουλος Βασίλειος

Παπαθεοχάρης Σταμάτης

Περιγραφή

18/11/2008

Εναλλακτικός τουρισμός: Προοπτικές μετάβασης της τουριστικής αγοράς της Κρήτης από τον μαζικό σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Λυδάκη Κατερίνα

Μπακίρης Μιχαήλ

Περιγραφή

15/12/2008

Κειμενογραφία διαφήμισης: Η σημασία των λέξεων και του διαφημιστικού κειμένου. Σλόγκαν και τίτλοι απο διαφημίσεις στην Ελλάδα. Ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό κείμενο.

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Παού Ελένη

Περιγραφή

13/01/2009

Business plan για την έκδοση µιας νέας δωρεάν (free press) εφηµερίδας

Κλάδου Στέλλα

Σταματελάτου Παναγιώτα

 Περιγραφή

28/01/2008

Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την Ελληνική αγορά: Περίπτωση Benneton.

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Καλλιντέρη Λεμονιά

Περιγραφή

29/01/2009

Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές: Περίπτωση Καρπάθου.

Παππάς Νικόλαος

Γιαλίζης Γεώργιος

 Περιγραφή

23/2/2009

Τουριστικό - Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης Accor.

Παππάς Νικόλαος

Αμαξόπουλος Δημήτριος Παπαζήκος Ναθαναήλ

 Περιγραφή

06/3/2009

Η δικαιοχρησία (franchising) στην Ελλάδα και διεθνώς.

Μποτωνάκη Άννα

Βορδοναράκη Ελισάβετ Καρυωτάκης Δημήτριος

 Περιγραφή

31/3/2009

Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Ν. Ηρακλείου.

Παππάς Νικόλαος

Βουτσιλάκου Άννα

 Περιγραφή

03/04/2009

Η προσοπικότητα και η εικόνα της μάρκας της Roc όπως αποτυπώνεται στην τοπική αγορά του Νομού Ηρακλείου της Κρήτης.

Μποτωνάκη Άννα

Στουπιάδης Γεώργιος

 Περιγραφή

06/04/2009

Διερεύνηση συστημάτων διαχείρησης περιεχομένου ανοιχτού λογισμικού (Οpen sources content management)

Κοπανάκης Γιάννης

Μαραβελάκης Χρυσοβαλάντης

 Περιγραφή

19/4/2009

Παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Νικολαϊδη Χριστίνα

 Περιγραφή

27/04/2009

Η θεματική σχεδιαστική εξέλιξη του Web Desing (σχεδιασμού ιστοσελίδων) απo τις πρώτες ημέρες του Internet μέχρι σήμερα. Κατασκευή ενός διαδικτυακού τόπου σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις του Web Desing.

Περακάκης Μάνος

Μπουκουβάλα Χρυσάνθη-Μπουκουβάλα Αντελίνα

 Περιγραφή

6/5/2009

Μελέτη σύγκρισης των κυριοτέρων εκπροσώπων συστημάτων διαχείρησης περιεχομένων για ιστοτόπους (Content management systems-cms). Dotnetnuke, drupal (ανοιχτού κώδικα) και Dynamicweb (κλειστού κώδικα).

Περακάκης Μάνος

Φλωροπούλου Ευσταθία

 Περιγραφή

7/5/2009

Η συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι στη στρατηγική διαχείρισης κρίσεων. Η περίπτωση της γαλακτοβιομηχανίας ΦΑΓΕ.

Αντωνάκη Μαρία

Ανδρέου Στέλλα - Σιμιτζή Νικολέτα

 Περιγραφή

12/5/2009

Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση του Ηρακλείου Κρήτης.

Παππάς Νικόλαος

Ψυλλάκη Μαρία

 Περιγραφή

21/5/2009

Βαθμός ικανοποίησης πελατών σε οτι αφορά pre-sales και after-sales εξυπηρέτηση. Σύγκριση βαθμού ικανοποίησης πρίν και μετά την αγορά. Η περίπτωση της " Γενική αυτοκινήτων ΑΕΒΕ & quot; (HONDA)

Στιβακτάκης Αναστάσιος

Στασινόπουλος Δημήτριος

 Περιγραφή

26/5/2009

Οι προκαλούμενες κρίσεις απο τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές διαστάσεις της διαφθοράς στην Ελλάδα και η χρήση της διαφήμισης ως μέσω μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων τους.

Παππάς Νικόλαος

Κότσιρας Μιλτιάδης

 Περιγραφή

2/6/2009

Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων, μελέτη για την ασφάλεια των συναλλαγών.

Παναγιωτάκης Κων/νος

Βασιλάκη Ραφαηλία Σωχωράκη Ελευθερία

 Περιγραφή

24/6/2009

Εταιρική κοινωνική ευθύνη. Η περίπτωση των επιχειρήσεων που δραστηριοποίουνται στη Κρήτη.

Παππάς Νικόλαος

Κακαβάκης Άγγελος Κουτούπα Θεανώ

 Περιγραφή

25/6/2009

Τάσεις της τουριστικής συμπεριφοράς των Ελλήνων. Διερεύνηση μεταβολών απο την οικονομική κρίση.

Τριχάς Νικόλαος

Χόϊερ Πέτρος

 Περιγραφή

1/9/2009

Προβλήματα ασφάλειας σε συστήματα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Παρουσίαση κρυπτογραφικών μοντέλων ηλεκτρονικής ψηφοφορίας που έχουν εφαρμοστεί. Δυνατότητες εφαρμογής παρόμοιων συστημάτων στην Ελλάδα.

Φραγκιαδάκη Δέσποινα

Μασουρίδη Ευσταθία

 Περιγραφή

4/9/2009

Παρουσίαση μεθόδων ηλεκτρονικών πληρωμών

Φραγκιαδάκη Δέσποινα

Μασούρα Ευαγγελία

 Περιγραφή

7/9/2009

Η χορηγία στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Vodafone, επίσημος χορηγός Ολυμπιακού.

Αντωνάκη Μαρία

Τσιώμη Άννα

 Περιγραφή

24/9/2009

Αξιολόγηση animation για e-marketing και ανάπτυξη animation με χρήση του adobe flash για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

Παναγιωτάκης Κων/νος

Πρίφτη Μπεσιάννα

 Περιγραφή

28/9/2009

H χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.

Φραγκιαδάκη Δέσποινα

Λιάκος Γεώργιος

 Περιγραφή

28/9/2009

Πως επηρεάζει το HACCP τη διαδικασία marketing ενός προϊοντος.

Κοκκινάκη Κατερίνα

Παπαδάκου Φωτεινή

 Περιγραφή

30/9/2009

Αποτελεσματικότητα Προϊοντικής πολιτικής στις Κρητικές Οινοποιητικές Επιχειρήσεις. Η περίπτωση των οίνων βιολογικής αμπελοκαλλιέργειας.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Καραταράκη Κατερίνα Στρατιδάκης Κων/νος

 Περιγραφή

16/10/2009

Πολυμεσικό περιεχόμενο στο διαδύκτιο: Μετατροπή/ μεταφόρτωση/ διαμοιρασμός περιεχομένου, ειδικευμένοι διαδικτυακοί τόποι και διαφήμιστικές δυνατότητες.

Περακάκης Μάνος

Μαμαρέλης Κων/νος

 Περιγραφή

27/10/2009

Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού και Ιαματικός Τουρισμός στο Νομό Φθιώτιδας.

Παππάς Νικόλαος

Κατσιγιάννη Αντιγόνη

 Περιγραφή

27/10/2009

Επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στο Νομό Χανίων.

Παππάς Νικόλαος Παππάς Νικόλαος

Λουπασάκη Θεοδώρα Αντωνία

 Περιγραφή

30/10/2009

Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ και η επίδρασή του στην εφαρμογή του E-Marketing από αθλητικές επιχειρήσεις

Τσιότσου Ροδούλα

Τσιρόπουλος Αριστείδης

 Περιγραφή

10/11/2009

Viral και Interactive Markteting

Καπανταϊδάκης Γιάννης

Μπραχιμλάρι Μαρτσέλο Πανταζής Γεώργιος

 Περιγραφή

19/11/2009

Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εμπόριο με εμπλοκή διαδικτύου

Φραγκιαδάκη Δέσποινα

Λεπέτσου Χριστίνα

 Περιγραφή

3/12/2009

Περιγραφική Μελέτη και Έρευνα των Νέων (15-18 Ετών) της Περιοχής της Ιεράπετρας και ο Ρόλος του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης στην Ζωή τους

Δερμιτζάκης Μάνος

"Βενιζέλου Αλίκη Κονταράκη Ελένη"

 Περιγραφή

14/12/2009

Η εικόνα του ΤΕΙ Ιεράπετρας στην τοπική κοινωνία: Μια εμπειρική προσέγγιση

Δερμιτζάκης Μάνος

Αυγέρη Αθανασία

 Περιγραφή

15/12/2009

Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.

Τσιότσου Ροδούλα

Χαιρέτη Ελένη

 Περιγραφή

18/11/2009

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες & εφαρμογές τους στον τουρισμό.

Κοπανάκης Γιάννης

Μιχαλάτου Μαρία Μούλιο Ολιάνα

 Περιγραφή

18/12/2009

Η Διαφήμιση ως Μέσο Αφύπνισης Συνειδήσεων για το Θέμα του AIDS

Μποτωνάκη Άννα

Μπρατοπούλου Ευαγγελία

 Περιγραφή

21/12/2009

Viral Marketing και Ελληνική Αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής

Τσουπλάκης Τριαντάφυλλος

Κοντολέων Ιωάννα

 Περιγραφή

15/12/2009

Το Viral Marketing στην Ελλάδα: Αξιολόγηση και Προοπτικές

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Σβανά Σταυρούλα

 Περιγραφή

12/02/2009

Επίδραση της Πιστοποίησης των Αγροτικών Προϊόντων στην Προώθησή τους με Βάση την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Καλλιεργειών

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Ντόντου Ζωή

 Περιγραφή

8/3/2010

Μελέτη της αξίας του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: Η αξία του σήματος στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.

Λυδάκη Κατερίνα

Ζάρρα Βασιλική Νασιάρα Ζωή

 Περιγραφή

8/3/2010

Εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός περιπέτειας): Η περίπτωση του Θερμού Αιτωλοκαρνανίας.

Παππάς Νικόλαος

Καλαντζή Σοφία

 Περιγραφή

19/2/2009

Ανάλυση και αξιολόγηση των διαφημιστικών βίντεο με βάση το περιεχόμενό τους.

Παναγιωτάκης Κων/νος

Μπαντή Ευαγγελία

 Περιγραφή

19/3/2010

Mobile Marketing: Ο ρόλος των sms στη διαφήμιση

Αντωνάκη Μαρία

Τσουκλικη Σοφία

 Περιγραφή

26/3/2010

Η συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τα λειτουργικά τρόφιμα.

Μποτωνάκη Άννα

Βακιάρου Εμμανουέλα

 Περιγραφή

29/3/2010

FRANCHISE Η επιχειρηματική συνεργασία δυο πλευρών: του franchisor (εταιρία) και του franchisee (συνεργάτη) «Μελέτη περίπτωσης Vodafone».

Στιβακτάκης Αναστάσιος

Αλεξάκη Χριστίνα

 Περιγραφή

30/3/2010

Η Γυναίκα ως εργαλείο των διαφηµιστικών εταιρειών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό.

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Κονταξάκη Μαρία

 Περιγραφή

30/4/2010

Η αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στον Ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Λιάτσου Αικατερίνη

 Περιγραφή

30/4/2010

ΔΙεθνές Μάρκετινγκ: Η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής: Η περίπτωση DUBAI/UNILEVER

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Μιχαήλ Βαρβάρα

 Περιγραφή

20/5/2010

Η εικόνα των Υπηρεσιών Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του Social Media Marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των Social Networks.

Τσουπλάκης Τριαντάφυλλος

Μεστούση Ειρήνη Μπόϊκος Ιωάννης

 Περιγραφή

10/6/2010

Η τουριστική ανάπτυξη της Ρόδου μετα της ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη.

Τριχάς Νικόλαος

Σπανού Νικολέτα

 Περιγραφή

18/6/2010

Μέθοδοι αξιολόγησης δανείων καταναλωτικής πίστης στο σύγχρονο τραπεζικό τοπίο της Ελλάδας.

Δερμιτζάκης Μάνος

Μουτεβελή Μαρία

 Περιγραφή

24/9/2010

Η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής.

Μποτωνάκη Άννα

Μουντή Γεσθημανή

 Περιγραφή

6/10/2010

Διερεύνηση της γνώσης των παραγωγών στην χρήση των φυτοφαρμάκων και της επιβάρυνσης τους στην ανθρώπινη υγεία στην περιοχή της Ιεράπετρας.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Δραγασάκη Ειρήνη

 Περιγραφή

8/10/2010

Τουριστική ανάπτυξη και βιωσιμότητα Ρόδου.

Παππάς Νικόλαος

Μανιά Δέσποινα

 Περιγραφή

16/10/2009

Σχεδιασμός & κατασκευή δυναμικών διαδικτυακών τόπων με σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για on-line κρατήσεις / ενοικιάσεις και πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.

Καπανταϊδάκης Γιάννης

Μπαλάφας Σπύρος

 Περιγραφή

29/10/2010

Σύστημα διασφάλισης ποιότητας (Σ.Δ.Π.) και επιδράσεις σε εταιρείες κηπευτικών προϊόντων. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Ευαγγέλου Γεώργιος

 Περιγραφή

9/12/2010

Οι διαδικτυακές υπηρεσίες για την ανάπτυξη πιστότητας επισκεπτών στην Ελλάδα και μελέτη εμφάνισης τους ανάλογα με το είδος του καταστήματος.

Παναγιωτάκης Κων/νος

Μπόλωση Χρυσάνθη Μιχάκη Δήμητρα

 Περιγραφή

16/12/2010

Η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών

Ζουγανέλη Ευσταθία

Διαμάντη Ελένη Σαμαρά Χαρίκλεια

 Περιγραφή

17/12/2010

Τρόποι αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της πιστοποίησης των οπωροκηπευτικών, στον πρωτογενή τομέα.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Γαλανάκη Ζωή

 Περιγραφή

4/2/2011

Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης / προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video- in-print advertising, interactive publishing κτλ)

Σιγανού Μαριάννα

Πανταζής Χαράλαμπος

 Περιγραφή

18/2/2011

Marketing to women: Ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.

Κλάδου Στέλλα

Γιαννακοπούλου Ελευθερία

 Περιγραφή

3/3/2011

Διαχείρηση κρίσεων και οργανωσιακή κουλτούρα. Η περίπτωση της αεροπορικής βιομηχανίας.

Ζουγανέλη Ευσταθία

Βλάχος Κων/νος

 Περιγραφή

14/3/2011

Ο ρόλος του παιδιού στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων της οικογένειας.

Αντωνάκη Μαρία

Αγγελινά Ευγενία

 Περιγραφή

17/3/2011

Τα παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητας (ARG's). Η χρήση των ARG's ως εργαλείο του viral marketing.

Περακάκης Μάνος

Παπαδημητρίου Σταυρούλα

 Περιγραφή

7/4/2011

Ανάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών & ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξη τους στο χρόνο & επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του Internet.

Παναγιωτάκης Κων/νος

Χατζίνα Νάντια. - Χορτάτου Αναστασία

 Περιγραφή

25/5/2011

Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νομό Έβρου. Διερευνηση παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.

Τριχάς Νικόλαος

Μκρτσιάν Άννα

 Περιγραφή

26/5/2011

Διαφήμιση υπηρεσιών: Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.

Αντωνάκη Μαρία

Νιφόρα Μαρίνα

 Περιγραφή

27/5/2011

Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.

Τριχάς Νικόλαος

Μάμμου Νικολέττα

 Περιγραφή

3/6/2011

Ο ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.

Κατσαγκώλης Αθανάσιος

Παπαναστασίου Πολυξένη

 Περιγραφή

9/6/2011

Ο ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: Η περίπτωση των nat west island games στη Ρόδο το 2007.

Λυδάκη Κατερίνα

Μαναζής Ιωάννης - Μπίκα Σοφία

 Περιγραφή

9/6/2011

Marketing υπηρεσιών υγείας. Η περίπτωση των Ελληνικών ιδιωτικών νοσοκομείων.

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Μέγγος Σταύρος

 Περιγραφή

9/6/2011

Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): Η περίπτωση της Κύπρου.

Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος

Χαραλάμπους Αθανασία

 Περιγραφή

21/6/2011

Ανάπτυξη animation ρεαλιστικής ανθρώπινης κίνησης με τη χρήση του Adobe Flash.

Παναγιωτάκης Κων/νος

Ντούφα Χρυσούλα

 Περιγραφή

24/6/2011

Η χρήση χιούμορ και τραγουδιών (jingle) στη διαφήμιση? ακολουθούμενη στρατηγική των διαφημιστικών εταιριών.

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Ευστρατιάδη Αλίκη Γρυδάκη Ελένη

 Περιγραφή

18/7/2011

Συστήματα υποστήριξης αποφάσεων στην προώθηση προϊόντων τροφίμων.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Μουλατσιώτης Μάριος

 Περιγραφή

30/9/2011

Η εξέλιξη και η συνεισφορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ανάπτυξη εταιρειών. Η περίπτωση της Κύπρου.

Παναγιωτάκης Κων/νος

Κωνσταντίνου Ευγενία

 Περιγραφή

6/10/2011

Las redes sociales como un medio de promocion en el contexto de la industria de la musica. El caso de la musica independiente (indie). = Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσο προώθησης στο πλαίσιο της μουσικής βιομηχανίας. Η περίπτωση της ανεξάρτητης (indie) μουσικής σκηνής.

Μαστοράκης Γιώργος

Καλογεροπούλου Άννα

 Περιγραφή

7/10/2011

Ο οινικός τουρισμός στην Κρήτη. Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές ανάπτυξής.

Μποτωνάκη Άννα

Μαρινάκη Στέλλα

 Περιγραφή

8/12/2011

Προβολή και προώθηση αναδυόμενων τουριστικών προορισμών με θέμα μελέτης το νομό Δράμας.

Τσιμιτάκης Εμμανουήλ

Φαρμάκη Κατερίνα

 Περιγραφή

15/12/2011

Ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ: Στάσεις και ανάγκες Ελλήνων καταναλωτών .

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Μάρκογλου Παύλος - Βασιλάκη Δήμητρα

 Περιγραφή

20/12/2011

Ανάλυση στρατηγικής Marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο

Παναγιωτάκης Κων/νος

Ντουρούπη Χριστίνα

 Περιγραφή

20/12/2011

Προώθηση Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος με χρήση βίντεο. Μελέτη περίπτωσης άλλων ιδρυμάτων

Σιγανού Μαριάννα

Κούγκα Ανατολή

 Περιγραφή

27/1/2012

Οι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.

Αντωνάκη Μαρία

Πάντος Λάμπρος

 Περιγραφή

30/1/2012

Προώθηση δικτυακών τόπων: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, διαφημιστικά προγράμματα και μέτρηση αποτελεσμάτων.

Μαστοράκης Γεώργιος

Κατσιαδάκης Μανούσος - Τσάμης Παναγιώτης

 Περιγραφή

15/2/2012

Το πράσινο μάρκετινγκ.

Ζουγανέλη Στάθια

Δράκου Χριστίνα

 Περιγραφή

18/2/2012

Χρήση συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Πετρομανωλάκη Στέλλα, Ριφουνά Φωτεινή

 Περιγραφή

18/2/2012

Διασφάλιση ποιότητας, υγιεινής και ασφάλεια τροφίμων. Πώς αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής την ποιότητα και τον κίνδυνο

Κοκκινάκη Κατερίνα

Μέγα Ευαγγελία

 Περιγραφή

24/2/2012

Η τοπική κουζίνα ως στοιχείο του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση της Κρήτης.

Τριχάς Νικόλαος

Βαβυλουσάκη Κωνσταντίνα

 Περιγραφή

24/2/2012

Πράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).

Τσιμητάκης Εμμανουήλ

Χασιρτζόγλου Μαρία

 Περιγραφή

24/2/2012

Η χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο Μάρκετινγκ.

Μαστοράκης Γεώργιος

Κουλάκου Ελένη, Τουρσουνίδου Μαρία

 Περιγραφή

24/2/2012

Πράσινα ξενοδοχεία και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στους νομούς Ηλείας και Ηρακλείου.

Τριχάς Νικόλαος

Μαρθαλαμάκης Ζαχαρίας, Μάλλιος Παναγιώτης

 Περιγραφή

29/2/2012

Ποιοτικός έλεγχος και συστήματα διασφάλισης ποιότητας στον πρωτογενή τομέα.

Κοκκινάκη Κατερίνα

Βασιούλας Χρήστος

 Περιγραφή

7/3/2012

Εκπόνηση πλάνου αξιοποίησης (Business plan) νέων τεχνολογιών: οι δυνατότητες εφαρμογής και αξιοποίησης της διαδραστικής ψηφιακής τηλεόρασης ως μέσο διαφήμισης.

Μαστοράκης Γεώργιος

Σκουρλετόπουλος Γεώργιος, Ξανθουδάκης Αντώνιος

 Περιγραφή

9/3/2012

Η ικανοποίηση πελατών σε χώρους αναψυχής. Μελέτη περίπτωση: Η ικανοποίηση συνδρομητών γυμναστηρίου.

Κατσαγκώλης Αθανάσιος

Παπανίκου Γενοβέφα - Δέσποινα

 Περιγραφή

12/3/2012

Δυνατότητες των Εξειδικευμένων/Θεματικών Υπηρεσιών Κοινωνικής Δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών/εξειδικευμένων αγορών (niche markets).

Περακάκης Μάνος

Λουϊζίδης Αντώνιος

 Περιγραφή

16/3/2012

Η επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.

Πιταροκοίλη Στέλλα

Κατσίκη Σοφία

 Περιγραφή

19/3/2012

Μία συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής και υλοποίησης του event tourism μανατζμεντ από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Ναυπλίου και της Λεμεσούς.

Αντωνάκη Μαρία

Κόλλια Αθανασία, Μηχαήλ Άννα

 Περιγραφή

22/3/2012

Εταιρική κοινωνική ευθύνη: Ηθικό επιχειρείν ή μέσο εξαγνισμού;

Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος

Ζαφείρη Μαρία

 Περιγραφή

29/3/2012

Εξέλιξη του Merchandising και η σημασία του για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: THE BODY SHOP.

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Κάζα Δήμητρα

 Περιγραφή

30/3/2012

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.

Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος

Κουρή Αναστασία

 Περιγραφή

18/5/2012

Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ.

Περακάκης Μάνος

Κακεπάκη Ευφοσύνη

 Περιγραφή

24/5/2012

Εφαρμογή συστημάτων ποιότητας ISO & HAPPC στις ξενοδοχειακές μονάδες le meridien & four seasons.

Τσιμητάκης Εμμανουήλ

Χρίστου Ανδρέας

 Περιγραφή

7/6/2012

Ο ρόλος των χορηγιών των εταιρειών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Ατλάντα 1996.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Παπαευθυμίου Λάμπρος

 Περιγραφή

8/6/2012

Οι στρατηγικές marketing και η εφαρμογή τους στα casino (online και πραγματικότητα).

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Κιλέρης Δημήτριος

 Περιγραφή

 

Μελέτη προσθήκης εντυπωσιακού πολυμεσικού υλικού σε ιστοσελίδες για διαφημιστικούς σκοπούς. Η περίπτωση κατασκευής 3Δ ενυδρείου για ιστοσελίδα σχετικά με ψάρεμα

Παναγιωτάκης Κων/νος

Βασαρμηδάκης Αλέξανδρος

 Περιγραφή

22/6/2012

Μελέτη χρήσης παιχνιδιών flash για διαφημιστικούς σκοπούς

Παναγιωτάκης Κων/νος

Καράμπελα Χριστίνα

 Περιγραφή

22/6/2012

Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα & τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Τσιλιβίγκου Ευαγγελία

 Περιγραφή

25/6/2012

Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας- logistics- οι τεχνολογίες- η συνεργασία με 3PL και η εφαρμογή τους απο ελληνικές επιχειρήσεις

Πιταροκοίλη Στυλιανή

Παπαδόπουλος Αλέξανδρος - Ιωάννης

 Περιγραφή

29/6/2012

Η αποτελεσματική Ηγετική συμπεριφορά ως μέσο επιρροής
της απόδοσης των εργαζομένων. Το παράδειγμα της
JOHNSON&JOHNSON Ελλάδος.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Μαρία Σκούρτη

 Περιγραφή

25/7/2012

Η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας
(Augmented Reality) και η χρήση της στο Marketing.
Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.

Καπανταϊδάκης Ιωάννης

Κουτρελάκος Νικόλαος

 Περιγραφή

12/9/2012

Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών:
Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου

Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα

Αυλωνίτης Παναγιώτης

 Περιγραφή

12/9/2012

Η ιστορία και το μέλλον της τηλεοπτικής
διαφήμισης

Παναγιωτάκης Κων/νος

Χρυστάλλα Φλοκκά

 Περιγραφή

17/9/2012

Η σημασία της μελέτης της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή (Human-Computer Interaction) κατά την κατασκευή ενός web-site ή μιας καμπάνιας e-marketingg

Περακάκης Μάνος

Καρυπίδη Μαρία

 Περιγραφή

20/9/2012

Προώθηση Ιστοσελίδων Αξιοποιώντας Τεχνικές Internet Marketing

Μαστοράκης Γεώργιος

Μαγδαληνή Μαρίνα Σαβαλάν

 Περιγραφή

24/9/2012

Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων
διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια
ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).

Μαστοράκης Γεώργιος

Γκόρου Αρχοντία- Μελίνα -

Καπάκη Καλλιόπη

 Περιγραφή

26/9/2012

ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΑΠΟ ΤΟ
ΤΡΙΠΤΥΧΟ «ΗΛΙΟΣ-ΑΜΜΟΣ-ΘΑΛΑΣΣΑ» ΣΕ
ΕΝΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Τριχάς Νικόλαος

Κωνσταντίνα Μίαρη

 Περιγραφή

26/9/2012

Κέα (Τζια), Το νησί του Σαββατοκύριακου. Διερέυνηση προοπτικών ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Τριχάς Νικόλαος

Μυρτώ-Ειρήνη Στέφα

 Περιγραφή

10/10/2012

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
ως εργαλείο για τη διαχείριση των σχέσεων
με τους πελάτες (Customer Relationship
Management). Η περίπτωση του Facebook
στα ελληνικά ξενοδοχεία.

Ζουγανέλη Στάθια

Δεσύλλας Σπυρίδων-Κώστα Μαρία

 Περιγραφή

11/10/2012

Μελέτη της τεχνικής Affiliate marketing, το
παρόν και το μέλλον του marketing

Παναγιωτάκης Κων/νος

Οικονομοπούλου Χριστίνα - Φαμπιόλα Νικόλα

 Περιγραφή

18/10/2012

Door to door Β2C πωλήσεις. Τεχνικές, μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα.
Μελέτη πραγματικών περιπτώσεων της ελληνικής αγοράς.

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Γιαννάκη Χαρίκλεια

 Περιγραφή

18/10/2012

Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΚΑΙ
Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ
MARKETING

Παναγιωτάκης Κων/νος

Δημάκη Ιωάννα Αλεξάνδρα -
Καρανικόλα Αναστασία 

 Περιγραφή

7/12/2012

Αγορά φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Μία swot ανάλυση την εταιρίας Κορρές.

Ταβλαδάκη Δέσποινα

Καραδήμου Ειρήνη -
Κουρούπη Κωνσταντίνα

 Περιγραφή

14/1/2012

Γενικοί κανόνες κοστολόγησης διαφημίσεων (banners σε flash) σε σχέση με τις διαστάσεις και τη θέση τους σε ιστοσελίδες και αναπαράσταση αποτελεσμάτων με animation στο flash.

Παναγιωτάκης Κων/νος

Δημίδης Σταύρος

 Περιγραφή

17/1/2013

Βελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google.

Περακάκης Μάνος

Παππάς Βασίλειος

 Περιγραφή

4/2/2013

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η περίπτωση των ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα.

Τριχάς Νικόλαος

Νάτσης Αθανάσιος

 Περιγραφή

4/2/2013

Μια εξερευνητική έρευνα των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και του μάρκετινγκ στις Β2Β ελληνικές επιχειρήσεις.

Αντωνάκη Μαρία

Κουτελιέρη Μαρία

 Περιγραφή

5/2/2013

Η Online Διαφήμιση με Banners και διαφημίσεις κειμένου και η μέτρηση της αποτελεσματικότητάς της. Έρευνα στην εγχώρια αγορά για το κόστος της διαδικτυακής διαφήμισης στην Ελλάδα.

Περακάκης Εμμανουήλ

Κατσαρού Βασιλική

 Περιγραφή

8/2/2013

Συγκριτική μελέτη εφαρμογής 2 διαφορετικών στρατηγικών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (lean VS agile) - μελέτες περιπτώσεων των εταιρειών Toyota & Gucci.

Πιταροκοίλη Στέλλα

Κοζουχαροβα Γιανίνα, Ποριτσάνος Γεώργιος

 Περιγραφή

16/4/2013

ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Νικόλαος Παπανδρέου

Χριστίνα Κυρίσαββα

 Περιγραφή

19/4/2013

Το Διαδίκτυο ως εργαλείο τουριστικού marketing: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης.

Τριχάς Νικόλαος

Λαζαρίδου Αικατερίνη

 Περιγραφή

24/4/2013

Η βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης με τεχνικές SEO (Search Engine Optimization).

Περακάκης Εμμανουήλ

Κουλαξίζη Αργυρή

 Περιγραφή

16/5/2013

Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.

Περακάκης Εμμανουήλ

Πλέστη Ελένη, Στάμου Ευαγγελία

 Περιγραφή

31/5/2013

Μελέτη ενοποίησης τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και IMS για την αξιοποίηση δεδομένων και τη χάραξη πρωτότυπων στρατηγικών μάρκετινγκ.

Μαστοράκης Γεώργιος

Ταμπακάκη Άννα

 Περιγραφή

3/6/2013

Χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών διαφημίσεων που ενισχύουν την αναγνώριση των διαφημιζόμενων προϊόντων από τα παιδιά.

Αντωνάκη Μαρία

Τσάμη Ουρανία

 Περιγραφή

10/6/2013

Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) και τα οφέληπου μπορεί να αποκομίσει από την χρήση τους μια Μικρό-Μεσαία Επιχείρηση. Δημιουργία μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας για μια ΜΜΕ μέσω του Google ΑdWords.

Περακάκης Εμμανουήλ

Κοροβέση Παρασκευή

 Περιγραφή

13/6/2013

Οικονομική Κρίση και Μάρκετινγκ: Επιθανάτιος ρόγχος ή ευκαιρία για αναθεώρηση;

Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος

Τζάνι Άννα, Μπατάλη Ιωάννα

 Περιγραφή

20/6/2013

Το HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.

Καπανταϊδάκης Ιωάννης

Γαβριλάκης Χρίστος

 Περιγραφή

20/6/2013

Μελέτη τρόπων διαφήμισης μέσω διαδικτύου για ΑΕΙ και ανάπτυξη διαφημιστικού animation με χρήση του adobe flash για το Tμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.

Παναγιωτάκης Κωνσταντίνος

Κανελλοπούλου Θεοδώρα, Φέρκο Λαουρέντ Αλέξανδρος

 Περιγραφή

20/6/2013

Ο ρόλος των tour operators στη διαμόρφωση πολιτικής ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Μπαρής Ανδρέας, Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος

 Περιγραφή

26/6/2013

Μάρκετινγκ αρωματικών φυτών και αιθέριων ελαίων στην Κρήτη.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Μαυροκουκουλάκη Ζαχαρένια

 Περιγραφή

26/6/2013

Η χρήση εγκεκριμένων φυτοπροστατευτικών σκευασμάτων στη μαζική παραγωγή οπωροκηπευτικών. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

Κοκκινάκης Εμμανουήλ

Σαμπροβαλάκη Ασπασία

 Περιγραφή

Copyright 2008 - Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
developed by