ΗΜΕΡ/ΜΙΑ
|
ΤΙΤΛΟΣ
|
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ
|
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
|
ΕΝΤΥΠΑ
|
5/9/2007
|
Ενναλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οινοτουρισμού: Η περίπτωση της Ιεράπετρας.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Παπαθανασίου Μαρία
|
Περιγραφή
|
1/3/2008
|
Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επέπεδο B2C: Η περίπτωση της Multirama.
|
Περακάκης Μάνος
|
Σουπιάδου Αλεξάνδρα
|
Περιγραφή
|
5/9/2008
|
Τo franchising στην Ελλάδα.
|
Λυδάκη Κατερίνα
|
Ραπτοπούλου Γεωργία
|
Περιγραφή
|
16/9/2008
|
Τουριστική διαφήμιση και προωθηση της Ελλάδας στις ξένες αγορές.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Καραμολέγκου Σοφία - Μικαέλα
|
Περιγραφή
|
1/10/2008
|
Προώθηση και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης toyota auris
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Πλέστη Φιλιώ
|
Περιγραφή
|
6/10/2008
|
Ιστορική Εξέλιξη του Management & Προοπτικές στο Σύγχρονο Περιβάλλον. Η ανάπτυξη της Διοικητικής Επιστήμης στον κλάδο των Υπηρεσιών Υγείας: Η περίπτωση του Νοσοκομείου Σερρών
|
Στιβακτάκης Αναστάσιος
|
Κατωτικίδη Γεωργία
|
Περιγραφή
|
31/10/2008
|
Μελέτη, σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών διαδραστικών εφαρμογών διαδικτυακής πύλης.
|
Ζαχαρόπουλος Βασίλειος
|
Παπαθεοχάρης Σταμάτης
|
Περιγραφή
|
18/11/2008
|
Εναλλακτικός τουρισμός: Προοπτικές μετάβασης της τουριστικής αγοράς της Κρήτης από τον μαζικό σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
|
Λυδάκη Κατερίνα
|
Μπακίρης Μιχαήλ
|
Περιγραφή
|
15/12/2008
|
Κειμενογραφία διαφήμισης: Η σημασία των λέξεων και του διαφημιστικού κειμένου. Σλόγκαν και τίτλοι απο διαφημίσεις στην Ελλάδα. Ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό κείμενο.
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Παού Ελένη
|
Περιγραφή
|
13/01/2009
|
Business plan για την έκδοση µιας νέας δωρεάν (free press) εφηµερίδας
|
Κλάδου Στέλλα
|
Σταματελάτου Παναγιώτα
|
Περιγραφή
|
28/01/2008
|
Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την Ελληνική αγορά: Περίπτωση Benneton.
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Καλλιντέρη Λεμονιά
|
Περιγραφή
|
29/01/2009
|
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές: Περίπτωση Καρπάθου.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Γιαλίζης Γεώργιος
|
Περιγραφή
|
23/2/2009
|
Τουριστικό - Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης Accor.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Αμαξόπουλος Δημήτριος Παπαζήκος Ναθαναήλ
|
Περιγραφή
|
06/3/2009
|
Η δικαιοχρησία (franchising) στην Ελλάδα και διεθνώς.
|
Μποτωνάκη Άννα
|
Βορδοναράκη Ελισάβετ Καρυωτάκης Δημήτριος
|
Περιγραφή
|
31/3/2009
|
Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Ν. Ηρακλείου.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Βουτσιλάκου Άννα
|
Περιγραφή
|
03/04/2009
|
Η προσοπικότητα και η εικόνα της μάρκας της Roc όπως αποτυπώνεται στην τοπική αγορά του Νομού Ηρακλείου της Κρήτης.
|
Μποτωνάκη Άννα
|
Στουπιάδης Γεώργιος
|
Περιγραφή
|
06/04/2009
|
Διερεύνηση συστημάτων διαχείρησης περιεχομένου ανοιχτού λογισμικού (Οpen sources content management)
|
Κοπανάκης Γιάννης
|
Μαραβελάκης Χρυσοβαλάντης
|
Περιγραφή
|
19/4/2009
|
Παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Νικολαϊδη Χριστίνα
|
Περιγραφή
|
27/04/2009
|
Η θεματική σχεδιαστική εξέλιξη του Web Desing (σχεδιασμού ιστοσελίδων) απo τις πρώτες ημέρες του Internet μέχρι σήμερα. Κατασκευή ενός διαδικτυακού τόπου σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις του Web Desing.
|
Περακάκης Μάνος
|
Μπουκουβάλα Χρυσάνθη-Μπουκουβάλα Αντελίνα
|
Περιγραφή
|
6/5/2009
|
Μελέτη σύγκρισης των κυριοτέρων εκπροσώπων συστημάτων διαχείρησης περιεχομένων για ιστοτόπους (Content management systems-cms). Dotnetnuke, drupal (ανοιχτού κώδικα) και Dynamicweb (κλειστού κώδικα).
|
Περακάκης Μάνος
|
Φλωροπούλου Ευσταθία
|
Περιγραφή
|
7/5/2009
|
Η συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι στη στρατηγική διαχείρισης κρίσεων. Η περίπτωση της γαλακτοβιομηχανίας ΦΑΓΕ.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Ανδρέου Στέλλα - Σιμιτζή Νικολέτα
|
Περιγραφή
|
12/5/2009
|
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση του Ηρακλείου Κρήτης.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Ψυλλάκη Μαρία
|
Περιγραφή
|
21/5/2009
|
Βαθμός ικανοποίησης πελατών σε οτι αφορά pre-sales και after-sales εξυπηρέτηση. Σύγκριση βαθμού ικανοποίησης πρίν και μετά την αγορά. Η περίπτωση της " Γενική αυτοκινήτων ΑΕΒΕ & quot; (HONDA)
|
Στιβακτάκης Αναστάσιος
|
Στασινόπουλος Δημήτριος
|
Περιγραφή
|
26/5/2009
|
Οι προκαλούμενες κρίσεις απο τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές διαστάσεις της διαφθοράς στην Ελλάδα και η χρήση της διαφήμισης ως μέσω μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων τους.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Κότσιρας Μιλτιάδης
|
Περιγραφή
|
2/6/2009
|
Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων, μελέτη για την ασφάλεια των συναλλαγών.
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Βασιλάκη Ραφαηλία Σωχωράκη Ελευθερία
|
Περιγραφή
|
24/6/2009
|
Εταιρική κοινωνική ευθύνη. Η περίπτωση των επιχειρήσεων που δραστηριοποίουνται στη Κρήτη.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Κακαβάκης Άγγελος Κουτούπα Θεανώ
|
Περιγραφή
|
25/6/2009
|
Τάσεις της τουριστικής συμπεριφοράς των Ελλήνων. Διερεύνηση μεταβολών απο την οικονομική κρίση.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Χόϊερ Πέτρος
|
Περιγραφή
|
1/9/2009
|
Προβλήματα ασφάλειας σε συστήματα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Παρουσίαση κρυπτογραφικών μοντέλων ηλεκτρονικής ψηφοφορίας που έχουν εφαρμοστεί. Δυνατότητες εφαρμογής παρόμοιων συστημάτων στην Ελλάδα.
|
Φραγκιαδάκη Δέσποινα
|
Μασουρίδη Ευσταθία
|
Περιγραφή
|
4/9/2009
|
Παρουσίαση μεθόδων ηλεκτρονικών πληρωμών
|
Φραγκιαδάκη Δέσποινα
|
Μασούρα Ευαγγελία
|
Περιγραφή
|
7/9/2009
|
Η χορηγία στο χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης: Vodafone, επίσημος χορηγός Ολυμπιακού.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Τσιώμη Άννα
|
Περιγραφή
|
24/9/2009
|
Αξιολόγηση animation για e-marketing και ανάπτυξη animation με χρήση του adobe flash για το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Πρίφτη Μπεσιάννα
|
Περιγραφή
|
28/9/2009
|
H χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.
|
Φραγκιαδάκη Δέσποινα
|
Λιάκος Γεώργιος
|
Περιγραφή
|
28/9/2009
|
Πως επηρεάζει το HACCP τη διαδικασία marketing ενός προϊοντος.
|
Κοκκινάκη Κατερίνα
|
Παπαδάκου Φωτεινή
|
Περιγραφή
|
30/9/2009
|
Αποτελεσματικότητα Προϊοντικής πολιτικής στις Κρητικές Οινοποιητικές Επιχειρήσεις. Η περίπτωση των οίνων βιολογικής αμπελοκαλλιέργειας.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Καραταράκη Κατερίνα Στρατιδάκης Κων/νος
|
Περιγραφή
|
16/10/2009
|
Πολυμεσικό περιεχόμενο στο διαδύκτιο: Μετατροπή/ μεταφόρτωση/ διαμοιρασμός περιεχομένου, ειδικευμένοι διαδικτυακοί τόποι και διαφήμιστικές δυνατότητες.
|
Περακάκης Μάνος
|
Μαμαρέλης Κων/νος
|
Περιγραφή
|
27/10/2009
|
Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού και Ιαματικός Τουρισμός στο Νομό Φθιώτιδας.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Κατσιγιάννη Αντιγόνη
|
Περιγραφή
|
27/10/2009
|
Επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στο Νομό Χανίων.
|
Παππάς Νικόλαος Παππάς Νικόλαος
|
Λουπασάκη Θεοδώρα Αντωνία
|
Περιγραφή
|
30/10/2009
|
Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ και η επίδρασή του στην εφαρμογή του E-Marketing από αθλητικές επιχειρήσεις
|
Τσιότσου Ροδούλα
|
Τσιρόπουλος Αριστείδης
|
Περιγραφή
|
10/11/2009
|
Viral και Interactive Markteting
|
Καπανταϊδάκης Γιάννης
|
Μπραχιμλάρι Μαρτσέλο Πανταζής Γεώργιος
|
Περιγραφή
|
19/11/2009
|
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και εμπόριο με εμπλοκή διαδικτύου
|
Φραγκιαδάκη Δέσποινα
|
Λεπέτσου Χριστίνα
|
Περιγραφή
|
3/12/2009
|
Περιγραφική Μελέτη και Έρευνα των Νέων (15-18 Ετών) της Περιοχής της Ιεράπετρας και ο Ρόλος του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης στην Ζωή τους
|
Δερμιτζάκης Μάνος
|
"Βενιζέλου Αλίκη Κονταράκη Ελένη"
|
Περιγραφή
|
14/12/2009
|
Η εικόνα του ΤΕΙ Ιεράπετρας στην τοπική κοινωνία: Μια εμπειρική προσέγγιση
|
Δερμιτζάκης Μάνος
|
Αυγέρη Αθανασία
|
Περιγραφή
|
15/12/2009
|
Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.
|
Τσιότσου Ροδούλα
|
Χαιρέτη Ελένη
|
Περιγραφή
|
18/11/2009
|
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες & εφαρμογές τους στον τουρισμό.
|
Κοπανάκης Γιάννης
|
Μιχαλάτου Μαρία Μούλιο Ολιάνα
|
Περιγραφή
|
18/12/2009
|
Η Διαφήμιση ως Μέσο Αφύπνισης Συνειδήσεων για το Θέμα του AIDS
|
Μποτωνάκη Άννα
|
Μπρατοπούλου Ευαγγελία
|
Περιγραφή
|
21/12/2009
|
Viral Marketing και Ελληνική Αγορά. Παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής
|
Τσουπλάκης Τριαντάφυλλος
|
Κοντολέων Ιωάννα
|
Περιγραφή
|
15/12/2009
|
Το Viral Marketing στην Ελλάδα: Αξιολόγηση και Προοπτικές
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Σβανά Σταυρούλα
|
Περιγραφή
|
12/02/2009
|
Επίδραση της Πιστοποίησης των Αγροτικών Προϊόντων στην Προώθησή τους με Βάση την Ολοκληρωμένη Διαχείριση Καλλιεργειών
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Ντόντου Ζωή
|
Περιγραφή
|
8/3/2010
|
Μελέτη της αξίας του σήματος (brand equity) από την πλευρά του πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: Η αξία του σήματος στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων.
|
Λυδάκη Κατερίνα
|
Ζάρρα Βασιλική Νασιάρα Ζωή
|
Περιγραφή
|
8/3/2010
|
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός περιπέτειας): Η περίπτωση του Θερμού Αιτωλοκαρνανίας.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Καλαντζή Σοφία
|
Περιγραφή
|
19/2/2009
|
Ανάλυση και αξιολόγηση των διαφημιστικών βίντεο με βάση το περιεχόμενό τους.
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Μπαντή Ευαγγελία
|
Περιγραφή
|
19/3/2010
|
Mobile Marketing: Ο ρόλος των sms στη διαφήμιση
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Τσουκλικη Σοφία
|
Περιγραφή
|
26/3/2010
|
Η συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τα λειτουργικά τρόφιμα.
|
Μποτωνάκη Άννα
|
Βακιάρου Εμμανουέλα
|
Περιγραφή
|
29/3/2010
|
FRANCHISE Η επιχειρηματική συνεργασία δυο πλευρών: του franchisor (εταιρία) και του franchisee (συνεργάτη) «Μελέτη περίπτωσης Vodafone».
|
Στιβακτάκης Αναστάσιος
|
Αλεξάκη Χριστίνα
|
Περιγραφή
|
30/3/2010
|
Η Γυναίκα ως εργαλείο των διαφηµιστικών εταιρειών στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται το γυναικείο καταναλωτικό κοινό.
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Κονταξάκη Μαρία
|
Περιγραφή
|
30/4/2010
|
Η αποδοχή και επιρροή της τοποθέτησης προϊόντων σε κινηματογραφικές ταινίες στον Ελληνικό γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Μελέτη περίπτωσης: “Sex and the city, the movie”.
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Λιάτσου Αικατερίνη
|
Περιγραφή
|
30/4/2010
|
ΔΙεθνές Μάρκετινγκ: Η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής: Η περίπτωση DUBAI/UNILEVER
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Μιχαήλ Βαρβάρα
|
Περιγραφή
|
20/5/2010
|
Η εικόνα των Υπηρεσιών Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του Social Media Marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των Social Networks.
|
Τσουπλάκης Τριαντάφυλλος
|
Μεστούση Ειρήνη Μπόϊκος Ιωάννης
|
Περιγραφή
|
10/6/2010
|
Η τουριστική ανάπτυξη της Ρόδου μετα της ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Σπανού Νικολέτα
|
Περιγραφή
|
18/6/2010
|
Μέθοδοι αξιολόγησης δανείων καταναλωτικής πίστης στο σύγχρονο τραπεζικό τοπίο της Ελλάδας.
|
Δερμιτζάκης Μάνος
|
Μουτεβελή Μαρία
|
Περιγραφή
|
24/9/2010
|
Η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής.
|
Μποτωνάκη Άννα
|
Μουντή Γεσθημανή
|
Περιγραφή
|
6/10/2010
|
Διερεύνηση της γνώσης των παραγωγών στην χρήση των φυτοφαρμάκων και της επιβάρυνσης τους στην ανθρώπινη υγεία στην περιοχή της Ιεράπετρας.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Δραγασάκη Ειρήνη
|
Περιγραφή
|
8/10/2010
|
Τουριστική ανάπτυξη και βιωσιμότητα Ρόδου.
|
Παππάς Νικόλαος
|
Μανιά Δέσποινα
|
Περιγραφή
|
16/10/2009
|
Σχεδιασμός & κατασκευή δυναμικών διαδικτυακών τόπων με σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για on-line κρατήσεις / ενοικιάσεις και πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.
|
Καπανταϊδάκης Γιάννης
|
Μπαλάφας Σπύρος
|
Περιγραφή
|
29/10/2010
|
Σύστημα διασφάλισης ποιότητας (Σ.Δ.Π.) και επιδράσεις σε εταιρείες κηπευτικών προϊόντων. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Ευαγγέλου Γεώργιος
|
Περιγραφή
|
9/12/2010
|
Οι διαδικτυακές υπηρεσίες για την ανάπτυξη πιστότητας επισκεπτών στην Ελλάδα και μελέτη εμφάνισης τους ανάλογα με το είδος του καταστήματος.
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Μπόλωση Χρυσάνθη Μιχάκη Δήμητρα
|
Περιγραφή
|
16/12/2010
|
Η ταυτότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση των ιστότοπων των ελληνικών νομαρχιών
|
Ζουγανέλη Ευσταθία
|
Διαμάντη Ελένη Σαμαρά Χαρίκλεια
|
Περιγραφή
|
17/12/2010
|
Τρόποι αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της πιστοποίησης των οπωροκηπευτικών, στον πρωτογενή τομέα.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Γαλανάκη Ζωή
|
Περιγραφή
|
4/2/2011
|
Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης / προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video- in-print advertising, interactive publishing κτλ)
|
Σιγανού Μαριάννα
|
Πανταζής Χαράλαμπος
|
Περιγραφή
|
18/2/2011
|
Marketing to women: Ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.
|
Κλάδου Στέλλα
|
Γιαννακοπούλου Ελευθερία
|
Περιγραφή
|
3/3/2011
|
Διαχείρηση κρίσεων και οργανωσιακή κουλτούρα. Η περίπτωση της αεροπορικής βιομηχανίας.
|
Ζουγανέλη Ευσταθία
|
Βλάχος Κων/νος
|
Περιγραφή
|
14/3/2011
|
Ο ρόλος του παιδιού στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων της οικογένειας.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Αγγελινά Ευγενία
|
Περιγραφή
|
17/3/2011
|
Τα παιχνίδια Εναλλακτικής Πραγματικότητας (ARG's). Η χρήση των ARG's ως εργαλείο του viral marketing.
|
Περακάκης Μάνος
|
Παπαδημητρίου Σταυρούλα
|
Περιγραφή
|
7/4/2011
|
Ανάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών & ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξη τους στο χρόνο & επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του Internet.
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Χατζίνα Νάντια. - Χορτάτου Αναστασία
|
Περιγραφή
|
25/5/2011
|
Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νομό Έβρου. Διερευνηση παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Μκρτσιάν Άννα
|
Περιγραφή
|
26/5/2011
|
Διαφήμιση υπηρεσιών: Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Νιφόρα Μαρίνα
|
Περιγραφή
|
27/5/2011
|
Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Μάμμου Νικολέττα
|
Περιγραφή
|
3/6/2011
|
Ο ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.
|
Κατσαγκώλης Αθανάσιος
|
Παπαναστασίου Πολυξένη
|
Περιγραφή
|
9/6/2011
|
Ο ρόλος του αθλητικού μάρκετινγκ στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα: Η περίπτωση των nat west island games στη Ρόδο το 2007.
|
Λυδάκη Κατερίνα
|
Μαναζής Ιωάννης - Μπίκα Σοφία
|
Περιγραφή
|
9/6/2011
|
Marketing υπηρεσιών υγείας. Η περίπτωση των Ελληνικών ιδιωτικών νοσοκομείων.
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Μέγγος Σταύρος
|
Περιγραφή
|
9/6/2011
|
Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): Η περίπτωση της Κύπρου.
|
Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος
|
Χαραλάμπους Αθανασία
|
Περιγραφή
|
21/6/2011
|
Ανάπτυξη animation ρεαλιστικής ανθρώπινης κίνησης με τη χρήση του Adobe Flash.
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Ντούφα Χρυσούλα
|
Περιγραφή
|
24/6/2011
|
Η χρήση χιούμορ και τραγουδιών (jingle) στη διαφήμιση? ακολουθούμενη στρατηγική των διαφημιστικών εταιριών.
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Ευστρατιάδη Αλίκη Γρυδάκη Ελένη
|
Περιγραφή
|
18/7/2011
|
Συστήματα υποστήριξης αποφάσεων στην προώθηση προϊόντων τροφίμων.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Μουλατσιώτης Μάριος
|
Περιγραφή
|
30/9/2011
|
Η εξέλιξη και η συνεισφορά της ηλεκτρονικής διαφήμισης στην ανάπτυξη εταιρειών. Η περίπτωση της Κύπρου.
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Κωνσταντίνου Ευγενία
|
Περιγραφή
|
6/10/2011
|
Las redes sociales como un medio de promocion en el contexto de la industria de la musica. El caso de la musica independiente (indie). = Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσο προώθησης στο πλαίσιο της μουσικής βιομηχανίας. Η περίπτωση της ανεξάρτητης (indie) μουσικής σκηνής.
|
Μαστοράκης Γιώργος
|
Καλογεροπούλου Άννα
|
Περιγραφή
|
7/10/2011
|
Ο οινικός τουρισμός στην Κρήτη. Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές ανάπτυξής.
|
Μποτωνάκη Άννα
|
Μαρινάκη Στέλλα
|
Περιγραφή
|
8/12/2011
|
Προβολή και προώθηση αναδυόμενων τουριστικών προορισμών με θέμα μελέτης το νομό Δράμας.
|
Τσιμιτάκης Εμμανουήλ
|
Φαρμάκη Κατερίνα
|
Περιγραφή
|
15/12/2011
|
Ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ: Στάσεις και ανάγκες Ελλήνων καταναλωτών .
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Μάρκογλου Παύλος - Βασιλάκη Δήμητρα
|
Περιγραφή
|
20/12/2011
|
Ανάλυση στρατηγικής Marketing στο internet τριών κορυφαίων εταιριών καλλυντικών στον κόσμο
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Ντουρούπη Χριστίνα
|
Περιγραφή
|
20/12/2011
|
Προώθηση Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος με χρήση βίντεο. Μελέτη περίπτωσης άλλων ιδρυμάτων
|
Σιγανού Μαριάννα
|
Κούγκα Ανατολή
|
Περιγραφή
|
27/1/2012
|
Οι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Πάντος Λάμπρος
|
Περιγραφή
|
30/1/2012
|
Προώθηση δικτυακών τόπων: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, διαφημιστικά προγράμματα και μέτρηση αποτελεσμάτων.
|
Μαστοράκης Γεώργιος
|
Κατσιαδάκης Μανούσος - Τσάμης Παναγιώτης
|
Περιγραφή
|
15/2/2012
|
Το πράσινο μάρκετινγκ.
|
Ζουγανέλη Στάθια
|
Δράκου Χριστίνα
|
Περιγραφή
|
18/2/2012
|
Χρήση συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Πετρομανωλάκη Στέλλα, Ριφουνά Φωτεινή
|
Περιγραφή
|
18/2/2012
|
Διασφάλιση ποιότητας, υγιεινής και ασφάλεια τροφίμων. Πώς αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής την ποιότητα και τον κίνδυνο
|
Κοκκινάκη Κατερίνα
|
Μέγα Ευαγγελία
|
Περιγραφή
|
24/2/2012
|
Η τοπική κουζίνα ως στοιχείο του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση της Κρήτης.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Βαβυλουσάκη Κωνσταντίνα
|
Περιγραφή
|
24/2/2012
|
Πράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).
|
Τσιμητάκης Εμμανουήλ
|
Χασιρτζόγλου Μαρία
|
Περιγραφή
|
24/2/2012
|
Η χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο Μάρκετινγκ.
|
Μαστοράκης Γεώργιος
|
Κουλάκου Ελένη, Τουρσουνίδου Μαρία
|
Περιγραφή
|
24/2/2012
|
Πράσινα ξενοδοχεία και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στους νομούς Ηλείας και Ηρακλείου.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Μαρθαλαμάκης Ζαχαρίας, Μάλλιος Παναγιώτης
|
Περιγραφή
|
29/2/2012
|
Ποιοτικός έλεγχος και συστήματα διασφάλισης ποιότητας στον πρωτογενή τομέα.
|
Κοκκινάκη Κατερίνα
|
Βασιούλας Χρήστος
|
Περιγραφή
|
7/3/2012
|
Εκπόνηση πλάνου αξιοποίησης (Business plan) νέων τεχνολογιών: οι δυνατότητες εφαρμογής και αξιοποίησης της διαδραστικής ψηφιακής τηλεόρασης ως μέσο διαφήμισης.
|
Μαστοράκης Γεώργιος
|
Σκουρλετόπουλος Γεώργιος, Ξανθουδάκης Αντώνιος
|
Περιγραφή
|
9/3/2012
|
Η ικανοποίηση πελατών σε χώρους αναψυχής. Μελέτη περίπτωση: Η ικανοποίηση συνδρομητών γυμναστηρίου.
|
Κατσαγκώλης Αθανάσιος
|
Παπανίκου Γενοβέφα - Δέσποινα
|
Περιγραφή
|
12/3/2012
|
Δυνατότητες των Εξειδικευμένων/Θεματικών Υπηρεσιών Κοινωνικής Δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών/εξειδικευμένων αγορών (niche markets).
|
Περακάκης Μάνος
|
Λουϊζίδης Αντώνιος
|
Περιγραφή
|
16/3/2012
|
Η επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.
|
Πιταροκοίλη Στέλλα
|
Κατσίκη Σοφία
|
Περιγραφή
|
19/3/2012
|
Μία συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής και υλοποίησης του event tourism μανατζμεντ από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Ναυπλίου και της Λεμεσούς.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Κόλλια Αθανασία, Μηχαήλ Άννα
|
Περιγραφή
|
22/3/2012
|
Εταιρική κοινωνική ευθύνη: Ηθικό επιχειρείν ή μέσο εξαγνισμού;
|
Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος
|
Ζαφείρη Μαρία
|
Περιγραφή
|
29/3/2012
|
Εξέλιξη του Merchandising και η σημασία του για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: THE BODY SHOP.
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Κάζα Δήμητρα
|
Περιγραφή
|
30/3/2012
|
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.
|
Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος
|
Κουρή Αναστασία
|
Περιγραφή
|
18/5/2012
|
Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ.
|
Περακάκης Μάνος
|
Κακεπάκη Ευφοσύνη
|
Περιγραφή
|
24/5/2012
|
Εφαρμογή συστημάτων ποιότητας ISO & HAPPC στις ξενοδοχειακές μονάδες le meridien & four seasons.
|
Τσιμητάκης Εμμανουήλ
|
Χρίστου Ανδρέας
|
Περιγραφή
|
7/6/2012
|
Ο ρόλος των χορηγιών των εταιρειών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Ατλάντα 1996.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Παπαευθυμίου Λάμπρος
|
Περιγραφή
|
8/6/2012
|
Οι στρατηγικές marketing και η εφαρμογή τους στα casino (online και πραγματικότητα).
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Κιλέρης Δημήτριος
|
Περιγραφή
|
|
Μελέτη προσθήκης εντυπωσιακού πολυμεσικού υλικού σε ιστοσελίδες για διαφημιστικούς σκοπούς. Η περίπτωση κατασκευής 3Δ ενυδρείου για ιστοσελίδα σχετικά με ψάρεμα
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Βασαρμηδάκης Αλέξανδρος
|
Περιγραφή
|
22/6/2012
|
Μελέτη χρήσης παιχνιδιών flash για διαφημιστικούς σκοπούς
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Καράμπελα Χριστίνα
|
Περιγραφή
|
22/6/2012
|
Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα & τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Τσιλιβίγκου Ευαγγελία
|
Περιγραφή
|
25/6/2012
|
Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας- logistics- οι τεχνολογίες- η συνεργασία με 3PL και η εφαρμογή τους απο ελληνικές επιχειρήσεις
|
Πιταροκοίλη Στυλιανή
|
Παπαδόπουλος Αλέξανδρος - Ιωάννης
|
Περιγραφή
|
29/6/2012
|
Η αποτελεσματική Ηγετική συμπεριφορά ως μέσο επιρροής
της απόδοσης των εργαζομένων. Το παράδειγμα της
JOHNSON&JOHNSON Ελλάδος.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Μαρία Σκούρτη
|
Περιγραφή
|
25/7/2012
|
Η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας
(Augmented Reality) και η χρήση της στο Marketing.
Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.
|
Καπανταϊδάκης Ιωάννης
|
Κουτρελάκος Νικόλαος
|
Περιγραφή
|
12/9/2012
|
Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών:
Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου
|
Ζέρβα Μαγδαληνή Βιολέττα
|
Αυλωνίτης Παναγιώτης
|
Περιγραφή
|
12/9/2012
|
Η ιστορία και το μέλλον της τηλεοπτικής
διαφήμισης
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Χρυστάλλα Φλοκκά
|
Περιγραφή
|
17/9/2012
|
Η σημασία της μελέτης της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή (Human-Computer Interaction) κατά την κατασκευή ενός web-site ή μιας καμπάνιας e-marketingg
|
Περακάκης Μάνος
|
Καρυπίδη Μαρία
|
Περιγραφή
|
20/9/2012
|
Προώθηση Ιστοσελίδων Αξιοποιώντας Τεχνικές Internet Marketing
|
Μαστοράκης Γεώργιος
|
Μαγδαληνή Μαρίνα Σαβαλάν
|
Περιγραφή
|
24/9/2012
|
Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων
διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια
ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).
|
Μαστοράκης Γεώργιος
|
Γκόρου Αρχοντία- Μελίνα -
Καπάκη Καλλιόπη
|
Περιγραφή
|
26/9/2012
|
ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: ΑΠΟ ΤΟ
ΤΡΙΠΤΥΧΟ «ΗΛΙΟΣ-ΑΜΜΟΣ-ΘΑΛΑΣΣΑ» ΣΕ
ΕΝΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Κωνσταντίνα Μίαρη
|
Περιγραφή
|
26/9/2012
|
Κέα (Τζια), Το νησί του Σαββατοκύριακου. Διερέυνηση προοπτικών ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Μυρτώ-Ειρήνη Στέφα
|
Περιγραφή
|
10/10/2012
|
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
ως εργαλείο για τη διαχείριση των σχέσεων
με τους πελάτες (Customer Relationship
Management). Η περίπτωση του Facebook
στα ελληνικά ξενοδοχεία.
|
Ζουγανέλη Στάθια
|
Δεσύλλας Σπυρίδων-Κώστα Μαρία
|
Περιγραφή
|
11/10/2012
|
Μελέτη της τεχνικής Affiliate marketing, το
παρόν και το μέλλον του marketing
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Οικονομοπούλου Χριστίνα - Φαμπιόλα Νικόλα
|
Περιγραφή
|
18/10/2012
|
Door to door Β2C πωλήσεις. Τεχνικές, μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα.
Μελέτη πραγματικών περιπτώσεων της ελληνικής αγοράς.
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Γιαννάκη Χαρίκλεια
|
Περιγραφή
|
18/10/2012
|
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΚΑΙ
Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ
MARKETING
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Δημάκη Ιωάννα Αλεξάνδρα -
Καρανικόλα Αναστασία
|
Περιγραφή
|
7/12/2012
|
Αγορά φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Μία swot ανάλυση την εταιρίας Κορρές.
|
Ταβλαδάκη Δέσποινα
|
Καραδήμου Ειρήνη -
Κουρούπη Κωνσταντίνα
|
Περιγραφή
|
14/1/2012
|
Γενικοί κανόνες κοστολόγησης διαφημίσεων (banners σε flash) σε σχέση με τις διαστάσεις και τη θέση τους σε ιστοσελίδες και αναπαράσταση αποτελεσμάτων με animation στο flash.
|
Παναγιωτάκης Κων/νος
|
Δημίδης Σταύρος
|
Περιγραφή
|
17/1/2013
|
Βελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google.
|
Περακάκης Μάνος
|
Παππάς Βασίλειος
|
Περιγραφή
|
4/2/2013
|
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η περίπτωση των ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Νάτσης Αθανάσιος
|
Περιγραφή
|
4/2/2013
|
Μια εξερευνητική έρευνα των σύγχρονων στρατηγικών προώθησης και του μάρκετινγκ στις Β2Β ελληνικές επιχειρήσεις.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Κουτελιέρη Μαρία
|
Περιγραφή
|
5/2/2013
|
Η Online Διαφήμιση με Banners και διαφημίσεις κειμένου και η μέτρηση της αποτελεσματικότητάς της. Έρευνα στην εγχώρια αγορά για το κόστος της διαδικτυακής διαφήμισης στην Ελλάδα.
|
Περακάκης Εμμανουήλ
|
Κατσαρού Βασιλική
|
Περιγραφή
|
8/2/2013
|
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής 2 διαφορετικών στρατηγικών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας (lean VS agile) - μελέτες περιπτώσεων των εταιρειών Toyota & Gucci.
|
Πιταροκοίλη Στέλλα
|
Κοζουχαροβα Γιανίνα, Ποριτσάνος Γεώργιος
|
Περιγραφή
|
16/4/2013
|
ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
|
Νικόλαος Παπανδρέου
|
Χριστίνα Κυρίσαββα
|
Περιγραφή
|
19/4/2013
|
Το Διαδίκτυο ως εργαλείο τουριστικού marketing: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης.
|
Τριχάς Νικόλαος
|
Λαζαρίδου Αικατερίνη
|
Περιγραφή
|
24/4/2013
|
Η βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης με τεχνικές SEO (Search Engine Optimization).
|
Περακάκης Εμμανουήλ
|
Κουλαξίζη Αργυρή
|
Περιγραφή
|
16/5/2013
|
Οι δυνατότητες του Social Media Marketing σαν ένα νέο πολύ δυναμικό μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Μελέτη δυνατοτήτων, πρακτικών και εφαρμογών του σε on-line καμπάνιες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εφαρμογή επιλεγμένων πρακτικών ως μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
|
Περακάκης Εμμανουήλ
|
Πλέστη Ελένη, Στάμου Ευαγγελία
|
Περιγραφή
|
31/5/2013
|
Μελέτη ενοποίησης τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και IMS για την αξιοποίηση δεδομένων και τη χάραξη πρωτότυπων στρατηγικών μάρκετινγκ.
|
Μαστοράκης Γεώργιος
|
Ταμπακάκη Άννα
|
Περιγραφή
|
3/6/2013
|
Χαρακτηριστικά των τηλεοπτικών διαφημίσεων που ενισχύουν την αναγνώριση των διαφημιζόμενων προϊόντων από τα παιδιά.
|
Αντωνάκη Μαρία
|
Τσάμη Ουρανία
|
Περιγραφή
|
10/6/2013
|
Τα διαδικτυακά συστήματα διαφημίσεων (Ad Networks) και τα οφέληπου μπορεί να αποκομίσει από την χρήση τους μια Μικρό-Μεσαία Επιχείρηση. Δημιουργία μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας για μια ΜΜΕ μέσω του Google ΑdWords.
|
Περακάκης Εμμανουήλ
|
Κοροβέση Παρασκευή
|
Περιγραφή
|
13/6/2013
|
Οικονομική Κρίση και Μάρκετινγκ: Επιθανάτιος ρόγχος ή ευκαιρία για αναθεώρηση;
|
Μεραμβελιωτάκης Γεώργιος
|
Τζάνι Άννα, Μπατάλη Ιωάννα
|
Περιγραφή
|
20/6/2013
|
Το HTML 5 και οι δυνατότητες που παρέχει στην ηλεκτρονική διαφήμιση/προώθηση. Νέες εφαρμογές για διαφήμιση σε φορητές διαδικτυακές συσκευές.
|
Καπανταϊδάκης Ιωάννης
|
Γαβριλάκης Χρίστος
|
Περιγραφή
|
20/6/2013
|
Μελέτη τρόπων διαφήμισης μέσω διαδικτύου για ΑΕΙ και ανάπτυξη διαφημιστικού animation με χρήση του adobe flash για το Tμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
|
Παναγιωτάκης Κωνσταντίνος
|
Κανελλοπούλου Θεοδώρα, Φέρκο Λαουρέντ Αλέξανδρος
|
Περιγραφή
|
20/6/2013
|
Ο ρόλος των tour operators στη διαμόρφωση πολιτικής ποιότητας στον ξενοδοχειακό χώρο.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Μπαρής Ανδρέας, Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος
|
Περιγραφή
|
26/6/2013
|
Μάρκετινγκ αρωματικών φυτών και αιθέριων ελαίων στην Κρήτη.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Μαυροκουκουλάκη Ζαχαρένια
|
Περιγραφή
|
26/6/2013
|
Η χρήση εγκεκριμένων φυτοπροστατευτικών σκευασμάτων στη μαζική παραγωγή οπωροκηπευτικών. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.
|
Κοκκινάκης Εμμανουήλ
|
Σαμπροβαλάκη Ασπασία
|
Περιγραφή
|