Ο Μάνος Περακάκης είναι καθηγητής εφαρμογών του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης και υπεύθυνος τεχνικού και δημιουργικού τομέα στο εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυΐας (e-business intelligence lab www.e-bi.gr ).
Έχει σπουδάσει Επιστήμη Υπολογιστών στο πανεπιστήμιο του Essex στην Αγγλία και έχει MSc στις Διαδικτυακές Τεχνολογίες και τα Πολυμέσα από το πανεπιστήμιο του Bristol. Από το 2011 είναι διδακτορικός φοιτητής (PhD candidate) στο πανεπιστήμιο του Brunel σε θέματολογία σχετική με Σχεδιασμό ιστοχώρων και Μάρκετινγκ για την Διαδικτυακή Τηλεόραση (Connected TV).
Από το 2006 διδάσκει στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης μαθήματα σχετικά με σχεδιασμό και κατασκευή ιστοσελίδων, κοινωνικά δίκτυα, προώθηση μέσω διαδικτυακών καναλιών καθώς και επεξεργασία γραφικών/βίντεο μέσω υπολογιστή. Για το τμήμα, έχει σχεδιάσει την διαδικτυακή του παρουσία καθώς και την διαδικτυακή πύλη A-ZMarketing.gr, για την ανταλλαγή γνώσης ανάμεσα στην ακαδημαϊκή αλλά και την εμπορική κοινότητα τους μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Έχει επίσης συμμετάσχει στην προωθητική καμπάνια του τμήματος στο διαδίκτυο με χρήση Banners, google Adwords, Facebook, youtube και blog η οποία είχε μεγάλη ανταπόκριση με αποτέλεσμα χιλιάδες επισκέψεις στις ιστοσελίδες του τμήματος.
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
Human Computer Interaction, User Interface Design, Usability, User-Centered Design, e-Marketing, SEO, Social Media Marketing, Web Design
Διδάσκει τα Μαθήματα
Προγραμματισμός στο Διαδίκτυο (Web Design)
Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων διαδικτυακών τόπων, βασικές γνώσεις δομής διαδικτυακών τόπων, γλώσσας μορφοποίησης HTML, γλώσσα μορφοποίησης CSS, εικόνες στο διαδίκτυο (συμπίεση – μορφοποίηση), σχεδιασμός ιστοσελίδων με Macromedia Dreamweaver και Photoshop, παραμετροποίηση έτοιμων προτύπων ιστοσελίδων (Template Customization), φόρμες σε ιστοσελίδες.
Ηλεκτρονικές Αγορές & Υπηρεσίες (e-Marketing)
Σχεδιασμός διαδικτυακών τόπων πώλησης προϊόντων, παρουσίασης εταιριών ή επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών, προώθηση διαδικτυακών τόπων στο διαδίκτυο, περαιτέρω ανάπτυξη και ενημέρωση διαδικτυακών τόπων, τρόποι αύξησης εσόδων και επισκέψεων ενός διαδικτυακού τόπου.
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Εμπορίου (& Graphic Design)
Αρχιτεκτονική των διαδικτυακών τόπων ηλεκτρονικού εμπορίου, γραφιστικός σχεδιασμός διαδικτυακών τόπων, διεπαφή διαδικτυακών τόπων με τους επισκέπτες.