Ο Σταμάτης Παπαθεοχάρης, απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης, ίδρυσε τον Ιούλιο του 2012 δική του εταιρεία με την επωνυμία dotlogic. Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες ηλεκτρονικού επιχειρείν και συγκεκριμένα εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce), online marketing, offline marketing και κατασκευή ιστοσελίδων.
"Η dotlogic, αποτελεί μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν" μιλά για το εταιρικό προφίλ της dotlogic, "διαθέτοντας την εμπειρία και την γνώση πάνω στο Μάρκετινγκ, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και την Πληροφορική, είμαστε διαθέσιμοι να προσφέρουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες."
Η επιχείρηση έχει ως στόχο να συνδυάσει το Μάρκετινγκ με τις νέες τεχνολογίες, παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες και λύσεις στις επιχειρήσεις, με σκοπό την προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα του Μάρκετινγκ και την επίτευξη των στόχων τους σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το σύνολο των προσφερόμενων υπηρεσιών της, καλύπτει ένα μεγάλο εύρος ηλεκτρονικών υπηρεσιών, όπως η κατασκευή ιστοσελίδας (Web Design), η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (e-Shop Development), παρέχοντας παράλληλα συνδυαστικές λύσεις χρησιμοποιώντας πολυκαναλικές ενέργειες ηλεκτρονικού αλλά και παραδοσιακού Μάρκετινγκ, με σκοπό την άμεση αποτελεσματικότητα των επενδύσεων (ROI - Return on investment).
"Στην dotlogic, ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ" συμπληρώνει, "και αντιμετωπίζουμε το κάθε project από διαφορετικές οπτικές γωνίες, εστιάζουμε στο αποτέλεσμα και θεωρούμε ως υποχρέωση την ικανοποίηση του κάθε μας πελάτη, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην After Sales εξυπηρέτηση και επικοινωνία."
Η dotlogic αν και νέα στον τομέα της, έχει κατασκευάσει τη νέα ιστοσελίδα του τμήματος Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συμμετείχε στον σχεδιασμό του Marketing Plan για την έκθεση "Δεινόσαυροι στην Κρήτη" εκ μέρους του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, πραγματοποίησε online προωθητικές ενέργειες για την αλυσίδα Ben & Jerry's, την Μυρσίνη Λαμπράκη κ.ά.
Ο Σταμάτης σαν ιδιοκτήτης επιχείρησης, υποστηρίζει ότι τα πράγματα στην αγορά είναι δύσκολα, λόγω της οικονομικής κρίσης που περνά η χώρα μας, αλλά υπάρχουν και θετικά. Καθώς η dotlogic ασχολείται και με την online διαφήμιση (η οποία σίγουρα αποφέρει πλέον περισσότερα από την offline) υπάρχει μια ικανοποιητική κίνηση.
Στην ερώτηση αν υπάρχει ανταγωνισμός λόγω κρίσης, απαντά: "Ανταγωνισμός υπάρχει βεβαίως. Αυτό όμως, δεν θα πρέπει να μας φοβίζει, αλλά να αποτελέσει το πάτημα ώστε να γίνουμε όλοι μας καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί. Πρέπει να τα δώσουμε τώρα όλα, να δουλεύουμε διπλά ώστε να βγούμε δυνατοί από την κρίση."
Αυτό που τον βοήθησε παραπάνω από τη σχολή μας είναι η πτυχιακή του εργασία, καθώς θεωρεί πως γενικά το τμήμα του έδωσε την νοοτροπία, το έναυσμα και την κατάρτιση να δει τον κόσμο με διαφορετικό μάτι, πιο πολύ μαρκετίστικα. "Θυμάμαι τους φίλους μου να με εμπαίζουν κάθε φορά που βλέπαμε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Όχι γιατί έχανε η ομάδα μου, αλλά γιατί δεν παρακολουθούσα την "μπάλα", παρακολουθούσα τις διαφημιστικές πινακίδες στο γήπεδο. Τα χρώματα, το στυλ, τα κείμενα. Δεν με πείραξε όμως ο εμπαιγμός, γιατί μάλλον δικαιώθηκα όταν μετά από λίγα χρόνια είχε φτάσει η στιγμή να βλέπω και την δικιά μου διαφημιστική πινακίδα με το δικό μου brand μέσα σε ένα από τα γήπεδα αυτά."
"Ομολογώ πως το τμήμα το συμπλήρωσα στο μηχανογραφικό μου δελτίο με μεγάλη δυσπιστία, καθώς τότε ήταν η πρώτη χρονιά λειτουργίας του. Θα ήμουν δηλαδή από τους φοιτητές που θα "άνοιγαν" το τμήμα. Τι πιστεύω τώρα? Εάν ξαναγυρνούσα το χρόνο πίσω, θα συμπλήρωνα μόνο το τμήμα αυτό."
Ο Σταμάτης έχει προσλάβει στην εταιρεία του δύο άτομα από το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, εκ των οποίων ο ένας ασκεί την πρακτική του άσκηση.
Website: www.dotlogic.gr