Αρχική
  Σκοπός
  Θέματα
  Επιστημονική Επιτροπή
  Δήλωση Συμμετοχής
  Υποβολή Εργασιών
  Πρόγραμμα
  Επικοινωνία
  Διοργανωτές
  Ιεράπετρα
  NTM 05

24/5/07

09:30 - 10:00 Προσέλευση – Εγγραφές – Καφές

10:00 - 10:30   Καλωσόρισμα

Προεδρείο:

Ζαχαρόπουλος Βασίλης Καθ. ΤΕΙ Κρήτης

                                    Κοπανάκης Ιωάννης, Επίκ. Καθ. ΤΕΙ Κρήτης

                                    Φραγκάκις Χαράλαμπος, Καθ. Αριστοτέλειο Παν. Θέσ/κης

Χαιρετισμοί Φορέων

10:30-13:30     Προσκεκλημένοι Ομιλητές

Προεδρείο:

Ζαχαρόπουλος Βασίλης Καθ. ΤΕΙ Κρήτης

Κοπανάκης Ιωάννης, Επίκ. Καθ. ΤΕΙ Κρήτης

                                    Φραγκάκις Χαράλαμπος, Καθ. Αριστοτέλειο Παν.Θέσ/κης

Προσκεκλημένοι Ομιλητές:

·Συγγελάκης Αντώνιος, Πρόεδρος Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων

·          Μαυροματίδης Ηρακλής, Πρόεδρος Επιτροπής Ενοποίησης Ανατολικής Ευρώπης, Ευρωπαϊκό Οικονομικό Επιμελητήριο, Βρυξέλλες zip

·          Θεοδωρίδης Ιωάννης, Επίκ. Καθηγητής, Παν/μιο Πειραιώς zip

·          Τσακλάγκανος Άγγελος, Ομ. Καθ. ΑΠΘ

·          Παπαδημητρίου-Αρσένη Αγγελική, Καθ. ΑΠΘ

·          Μεϊμάρης Μιχαήλ, Καθηγητής Παν/μίου Αθηνών, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ zip

13:30-15:30   Διακοπή – Γεύμα

15:30-17:40     Παρουσιάσεις Εργασιών

Προεδρείο:

Κοπανάκης Ι., Επίκ. Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Κρήτης

Βλαχοπούλου, Μ., Καθηγήτρια, ΠΑ.ΜΑΚ.

                                                                                                                        Εργασίες:

·          Ενοποιημένα Ευρυζωνικά Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα και Υπηρεσίες: Μία Οικονομοτεχνική Προσέγγιση, Λιοδάκης Γ., Καθ. Εφαρμογών, Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Βαρδιάμπασης Ι., Επίκ. Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Αντωνιδάκης Ε. Αναπλ. Καθηγητής Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Ζαχαρόπουλος Β. Καθ. ΤΕΙ Κρήτης.zip

·          Ψηφιακά Μέσα και Προσωποποιημένες Υπηρεσίες, Βρεχόπουλος, Α., Λέκτορας Ο.Π.Α. - Αναπλ. Δ/ντής ELTRUN zip

·          Κινητή τηλεφωνία: Ένα νέο μεθοδολογικό εργαλείο στην επιστήμη της επικοινωνίας; Μυλωνά, Ι., ΠΔ 407/80, ΠΑ.ΜΑΚ.zip

·          Το Σύστημα Πληροφόρησης Μάρκετινγκ της Ελληνικής Ναυτιλιακής Επιχείρησης, Γουλιέλμος, Α. Καθ. ΠΑ.ΠΕΙ., Πλωμαρίτου Π., Διδάκτωρ, ΠΑ.ΠΕΙ.zip

·          Οι προοπτικές της χρήσης τεχνολογιών Σημασιολογικού Ιστού στην προώθηση τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, Χατζόπουλος, Δ., Υπ. Διδάκτωρ Α.Π.Θ., Φραγκάκις, Χ., Ομ. Καθ. Α.Π.Θ., Μπασδεκίδης, Χ., Διδάκτωρ Α.Π.Θ.

·          CRM: Η πραγμάτωση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας,     Τζαβλόπουλος, Ι., Υπ. Διδάκτωρ ΠΑ.ΜΑΚ., Μαδυτινός, Ζ., Υπ. Διδάκτωρ ΠΑ.ΜΑΚ., Βασιλειάδης, Χ., Επίκ. Καθηγητής ΠΑ.ΜΑΚ.

·          Παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος ιστού με προσαρμοστικές δυνατότητες (ADLSE), Σιδηρόπουλος Δ., Υπ. Διδάκτωρ, ΠΑ.ΜΑΚ., Μπούσιου-Μακρίδου Δ., Καθ., ΠΑ.ΜΑΚ., Τσόπογλου Σ., Καθ., ΠΑ.ΜΑΚ.zip

17:40-18:00   Διάλειμμα Καφές

18:00-19:40     Παρουσιάσεις Εργασιών

Προεδρείο:

Μεϊμάρης, Μ., Καθηγητής Ε.Κ.ΠΑ.

Θεοδωρίδης, Ι., Επίκ. Καθηγητής, Παν/μιο Πειραιώς

Εργασίες:

·          Οι Εταιρικές Διαφημιστικές Ιστοσελίδες ως Εργαλεία Προβολής και Σχεσιακού Μάρκετινγκ: Μέτρηση Αποτελεσματικότητας, Πατσιούρα, Φ., ΠΑ.ΜΑΚ., Βλαχοπούλου, Μ., Καθηγήτρια ΠΑ.ΜΑΚ., Μάλαμα, Ε., ΠΑ.ΜΑΚ.zip

·          e-Marketing Strategy και Η Αγοραστική Συμπεριφορά των Πελατών στο Internet, Μπελίδης Α., Αναπλ. Καθ. Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης, Καργίδης Θ., Αναπλ. Καθ. Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης, Χατζηπουλίδης Α., Strathclyde Business School

·          Οι παράγοντες που επηρεάζουν τους αγοραστές που συμμετέχουν στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες, Ρουγγέρης, Κ., Παν/μιο Πατρών, Ανδρουλάκης, Γ., Επίκ. Καθηγητής Παν/μιο Πατρών zip

·          Προστασία δεδομένων στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, Κωστόπουλος Ι., Παναρέτου Ι., Γιαννόπουλος Σ., Σαμπάτη Σ., Σωτηροπούλου Α., Παν/μιο Πατρών

·          Πολιτιστικές επιρροές στην εκτίμηση της ποιότητας των υπηρεσιών: Μια ανάλυση στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά, Τσουκάτος, Ε., Καθ. Εφαρμογών Τ.Ε.Ι. Κρήτης  zip

        

25/5/07

09:00-10:40     Παρουσιάσεις Εργασιών

Προεδρείο:

Σωτηριάδης, Μ., Αναπλ. Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Κρήτης

Τερζάκης, Δ., Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Κρήτης

Εργασίες:

·          Η συμβολή του τουριστικού marketing  στον αγροτουριστικό σχεδιασμό. Η περίπτωση του Ηρακλείου, Σωπασή, Ε., Κοσμαδάκη, Μ., Κ.Τ.Ε. Κρήτης zip

·          Μια εμπειρική διερεύνηση από δευτερογενείς πηγές  πληροφόρησης αναφορικά με τα πλεονεκτήματα του Οικοτουριστικού Marketing. Η περίπτωση της Ελλάδας, Φραϊδάκη, Μ., Κ.Τ.Ε. Κρήτης

·          Η περίπτωση του κινηματογράφου σαν Εργαλείο Μάρκετινγκ Προορισμού, Καρπαθιωτάκη, Θ., MSc Παν/μιο Αιγαίουzip

·          Η μετατροπή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού με μια σωστή επικοινωνιακή μορφή του marketing σε επιχειρηματική επιτυχία, Ρίγγας, Χ., Ανταλουδάκη, Ε., Κ.Τ.Ε. Κρήτης

·          Components and Formation of Destination Image, Στυλίδης, Δ., Τερζίδου, Μ., University of Surrey, Τερζίδης, Κ., Καθ. Τ.Ε.Ι. Καβάλας zip

·          Sea Tourism: The Case of Yachting and Cruises in Greece, Κλάδου, Σ.zip     

10:40-11:20     Διάλειμμα Καφές

11:20-13:00     Παρουσιάσεις Εργασιών

Προεδρείο:

Σαρμανιώτης, Χ., Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

Παπαδημητρίου-Αρσένη, Α., Καθ. ΑΠΘ

Εργασίες:

·          Ταξιδιωτικά Πρακτορεία και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Μία Έρευνα στο Ηράκλειο Κρήτης, Πιτσούλη, Ε., Τυρογαλά, Ε., Εργ. Συνεργάτιδες, Τ.Ε.Ι. Κρήτηςzip

·          A soft approach to decision support systems for sustainable tourism policy making with the use of mental models, Φαρσάρη, Ι., Εργ. Συνεργάτιδα, Τ.Ε.Ι. Κρήτης zip

·          Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και Εμπόριο στον Τουρισμό: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Επιχειρηματικών Πρωτοβουλιών, Σωτηριάδης, Μ., Αναπλ. Καθ. Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Πιτσούλη, Ε., Τυρογαλά, Ε., Εργ. Συνεργάτιδες, Τ.Ε.Ι. Κρήτης zip

·          The Role of Emotions in the Design of Personalized eServices Applications, Λέκκας, Ζ., Τσιάνος, Ν., Γερμανάκος, Π., Ε.Κ.ΠΑ., Μουρλάς, Κ., Επίκ. Καθ. Ε.Κ.ΠΑ.

·          Συνέπειες μετατροπής του ποσοτικού σε ποιοτικό και αντίστροφα με μεθόδους της Ανάλυσης Δεδομένων, Παπαδημητρίου Ι., Καθ., ΠΑ.ΜΑΚ.

·          Defining Data Mining Usability in a Marketing Context, Κοπανάκη, Δ., Ο.Π.Α., Ζέρβα, Μ.Β., Επιστ. Συνεργάτιδα Τ.Ε.Ι. Κρήτης zip

·          An Application of Neural Networks in Market Segmentation, Πετρουλάκης, Ν., Μιαουδάκης, Α. Επιστ. Συνεργάτες, Τ.Ε.Ι. Κρήτης zip            

13:00-15:00     Διακοπή – Γεύμα

15:00-17:00     Παρουσιάσεις Εργασιών

Προεδρείο:

Καργίδης, Θ., Αναπλ. Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

Μπελίδης, Α, Αναπλ. Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

Εργασίες:

·          Decision Support for Banks Retailers Categorization, Ρηγόπουλος, Γ., Ε.Μ.Π., Ψαρράς, Ι., Καθ. Ε.Μ.Π., Ασκούνης, Δ., Ε.Μ.Π.

·          Banking internal marketing: a knowledge strategy, Mavromatidi – Corobceanu, V., Mavromatidis, Ι., ECMU, Brusells

·          Διδασκαλία αλγορίθμων βελτιστοποίησης στο Web, Λαζαρίδης Β., Τ.Ε.Ι. Δυτ. Μακεδονίας, MavromatidiCorobceanu, V., ECMU, Brusells, Mili M., Τ.Ε.Ι. Κοζάνης

·          Ομαδοποίηση της Χρήσης του Internet στις Ευρωπαϊκές Χώρες με τις Κύριες Συνιστώσες και την Ασαφή Λογική, Δημοτίκαλης, Ι., Τ.Ε.Ι. Κρήτης zip 

·          Evaluating Users’ Perception towards Online Electronic Payments OK Evaluating Users’ Perception towards Online Electronic Payments, Ρηγόπουλος, Γ., Ε.Μ.Π., Ψαρράς, Ι., Καθ. Ε.Μ.Π., Ασκούνης, Δ., Ε.Μ.Π.

·          Rethinking Decision Making: Measuring and Managing Performance, Μαρκέτος, Γ., Κοτσιφάκος, Ε., ΠΑ.ΠΕΙ., Θεοδωρίδης, Ι., Επίκ. Καθ. ΠΑ.ΠΕΙ.zip

·          Έρευνα πεδίου τάσεων ανάγκης παροχής υπηρεσιών τουριστικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος με τη χρήση δικτύων επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης, Βορνιωτάκης, Ν., Καραγιάννης, Σ., Μαρκάκης, Ε., Μαστοράκης, Γ., Πάλλης, Ε.,  Ζαχαρόπουλος, Β., Κ.Τ.Ε. Κρήτης zip

17:00-17:20     Διάλειμμα Καφές

17:20-20:00     Παρουσιάσεις Εργασιών

Προεδρείο:

Ζαφειρόπουλος, Β., Αναπλ. Καθηγητής, Τ.Ε.Ι. Κρήτης

Ζησόπουλος, Δ., Καθ., Τ.Ε.Ι. Δυτ. Μακεδονίας

Εργασίες:

·          Εφαρμογή της μεθοδολογίας Διακριτών Επιλογών (Discrete Choice) για την ανάπτυξη Νέων Προϊόντων: η περίπτωση των λειτουργικών σνακ για παιδιά, Ρουμελιώτης, Σ., Γεωπονικό Παν/μιο Αθηνώνzip

·          Ιεραρχική αξιολόγηση των προϊόντων και προσδιορισμός των κριτηρίων που τα χαρακτηρίζουν, Λούκας, Δ., Παπαδημητρίου, Ι., ΠΑ.ΜΑΚ.zip

·          European super markets’ demand of Good Agricultural Practices (GAP) protocols. The case of Ierapetra, Crete, Greece, Κοκκινάκης, Ε., Κοκκινάκη, Αικ., Στρατηγάκης, Χ., Λιαπατά, Β., Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Φραγκιαδάκης, Γ., Αναπλ. Καθ., Τ.Ε.Ι. Κρήτης

·          Personality influence knowledge base application from marketing to money power demolition, Corobceanu, V., ECMU, Brusells Ζησόπουλος, Δ., Καθ., Τ.Ε.Ι. Δυτ. Μακεδονίας, Τοπαλίδης, Γ., Τ.Ε.Ι. Δυτ. Μακεδονίας

·          Πολιτιστικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία των πολιτιστικών οργανισμών, Σηφάκη Ε., Ε.Α.Π., Σηφάκης, Ι., Τ.Ε.Ι. Κρήτης  zip

·          Corporate Social Responsibility: The Truth Behind the Scenes, Καργίδης, Θ., Αναπλ. Καθ. Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης, Μπελίδης, Αθ., Αναπλ. Καθ., Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης, Χατζηπουλίδης, Αρ., Strathclyde Business School zip

·          Εξωτερική Επιχειρησιακή Επικοινωνία, Μπόγκα-Καρτέρη Αικ., Επίκ. Καθ. Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

·          Παγκοσμιοποίηση Πολιτικής Επικοινωνίας, Γκούνας, Αθ., Εργ. Συνεργάτης, Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης

·          Σύνοψη Συνεδρίου

24 & 25 Μαΐου 2007     Ιεράπετρα - Κρήτη     http://ntm.emark.teicrete.gr